reparaties

 

 

 

 

Officiel Certified Omega Service Center

Reparatie van alle Omega modellen zoals bv Omega Constellation - Aqua Terra - Omega de Ville - Omega Seamaster - Planet Ocean - Omega Speedmaster - Omega Co-Axial etc.

Wanneer u een Omega door mij wilt laten repareren dan kan dat door hem langs te brengen of door hem op te sturen.

Opsturen kan het makkelijkst met PostNL aangetekend of andere vervoerders al dan niet extra verzekerd. Verzekerd versturen met PostNL heeft alleen zin als u verstuurt met een sealbag te verkrijgen bij Post NL.

De originele doos en garantiekaartjes aub NIET meesturen!.

Beste in doosje goed dichtgeplakt en nogmaals ingepakt met pakpapier.

Sturen naar Frans de Groot. Geen bedrijfsnaam er bij zetten wat gerelateerd kan worden met de inhoud.

Horloge zo in een kussenenvelope stoppen is sterk af te raden.

Als u een horloge voor reparatie aanbiedt word na ontvangst eerst een ontvangstbevestiging gestuurd met een foto van uw horloge. Daarna wordt een prijsopgave gemaakt en ook aan u gemaild.

De prijs die wordt opgegeven is meestal een vast prijs. Bij onvoorziene meerkosten volgt eerst overleg en is de eerste prijsopgave niet meer bindend. Dit laatste komt echter hoogst zelden voor.

Mocht u niet akkoord gaan met de prijsopgave betaalt u een klein bedrag voor onderzoekkosten plus de portokosten voor eventueel het retour sturen. De onderzoekskosten zijn minimaal 25 euro tot, alleen indien nodig, maximaal 10% van het reparatiebedrag. Het totaalbedrag op de factuur dient vooruit te worden voldaan waarna het horloge wordt teruggestuurd. Er kan ook afstand worden gedaan zonder verdere kosten. U kunt dit aangeven als u niet akkoord gaat. Een horloge onderzoeken en een prijsopgave maken is een opdracht en kost tijd.

Gaat u akkoord dan stuur ik u per email de factuur zodra de reparatie klaar is waarna u het restant van het factuurbedrag met IDEAL kunt voldoen. Na betaling wordt uw horloge zo spoedig mogelijk met Mikropakket of met de PostNL App aangetekend verzekerd verzonden. Met de PostNL App krijgt u info van PostNL per mail over de bezorgtijd. Met Mikropakket kan dat helaas niet. Er wordt vooraf na akkoord een deelbetaling gevraagd als akkoord bevestiging.

Levertijd is normaal 1- 3 weken maar afhankelijk van levering van onderdelen en drukte van reparatieaanbod kan een reparatie langer duren. Bijzondere reparaties kunnen langer duren !

Op reparaties geef normaal ik een jaar garantie. (portokosten vallen hier niet onder)

Op een volledige service beurt oftwel een Full Service van een Omega en Rado geef ik TWEE jaar garantie. (portokosten vallen hier niet onder)

Niet onder garantie vallen: storingen van buitenaf, waterdichtheid, roest, lichtgevend materiaal op oude en nieuwe wijzers en wijzerplaat, glas, kroon, en stukgaan van onderdelen.

Voor reparaties afgehaald of verzonden later dan 1 jaar na het bericht dat de reparatie klaar is wordt niet ingestaan. Bij niet afgehaalde reparaties gelden de wettelijke bepalingen. Betaling is ten alle tijden verschuldigd vanaf de datum van de factuur. Na 30 dagen is wettelijke rente verschuldigd.

Wilt u uw Omega aanbieden voor reparatie of onderhoud ?

Download dan het reparatie-formulier, vul deze in en stuur of breng deze mee. U krijgt dan van mij een vrijblijvende prijsopgave.

 

form

 

Uurwerkatelier de Groot is ook een

RADO Certified Service Center

 Uurwerkatelier de Groot is een

Omega Certified Service Center